ÖLÜN BİZİ AYIRANA DEK

Betimleyen: Özlem Kavi

Dikey dikdörtgen biçimindeki tiyatro afişinin arka planında, sol kenarda aşağıya doğru inen bir merdivenin 2 basamağı görülmekte. Sol kenarında ise boydan boya bir kapı ya da pencere kenarı gözüküyor ve sanki o kenarın kapı ya da pencere boşluğunun bir tarafından diğer tarafına bakılıyormuş izlenimi veriyor. Bu kapı ya da pencere boşluğunun iç tarafında, afişin merkezinde Hakan Yılmaz ve Ebru Cündübeyoğlu yan yana oturuyorlar. Afişin sağ tarafında, pencere ya da kapı kenarına bitişik olacak şekilde Ebru Cündübeyoğlu gözüküyor. Ebru Cündübeyoğlu, katlanılabilir gibi duran dört basamaklı bir merdivenin en üst basamağına oturmuş, sağ ayağını en alt basamağa, sol ayağını ise sondan ikinci basamağa koymuş. Bronz tenli, bacakları uzun, saçları küllü sarı renkte ve omuzlarından biraz aşağıya dökülüyor. Uçları kırmızı şeritli ve gerisi toz pembe renkte topuklu ayakkabıları var. Üzerinde canlı pembe renkte dizlerinin bir karış yukarısında biten, V yaka ve kolları dirseğinin iki parmak üstünde bitecek şekilde yarım kollu bir elbise var. Sol kolunu bükerek dirseğini sol bacağının üstüne yerleştirmiş, sol elini çenesinin altına koymuş ve bu elinin yüzük parmağında parlak taşlı bir yüzük var. Diğer kolunu ise yine sol bacağının üstüne koyarak elini hafifçe aşağı doğru sarkıtmış ve bu elinde keskin ve uzun bir bıçağın sapını tutuyor. Hakan Yılmaz ise afişin sağ tarafında, Ebru Cündübeyoğlu’nun oturduğu merdivenin üstten ikinci basamağının hizasında, ondan bir basamak aşağıda, oturuyor. Sağ ayağı yerde, sol ayağı kadın oyuncunun sol ayağı ile aynı hizaya koyulmuş ve sol bacağı dizden bükülmüş. Bacaklarının arası biraz açık ve iki kolunu, elleri bacaklarının arasında ve üst üste olacak şekilde yerleştirmiş, sol eli sağ kolunun bileği üzerinde. Temiz, beyaz gömleğini üstten bir ya da iki düğmesi açık olacak şekilde giymiş ve siyah kravatını boynunu sıkmayacak ama çok bol da sayılmayacak şekilde bağlamış. Altında ise siyah kumaş pantolonu ve beyaz spor ayakkabıları var. İkisinin de gözleri hafif açılmış ve ağızları yumulmuş, somurtkan bir şekilde duruyorlar. Kadın doğrudan karşıya bakarken erkek afişin sol yukarı tarafına doğru bakıyor. İkisi de bu fotoğrafta 45 yaş civarında duruyor. Oturdukları karanlık katta soğuk ve çok parlak olmayan bir ışık ikisinin de üzerine vurmuş. Daha aşağıda duran ayakları aynı hizada ve bu hizadan afişin alt kenarı kesiliyor. Afişin sol üst köşesinde küçük bir “Gergedan Yapım” logosu yer alıyor. Hakan Yılmaz’ın sağ dirseğinin hizasında küçük puntoyla “YETERSİZ BAKİYE YAPIMCILARINDAN: 2 PERDE KOMEDİ” yazıyor ve bunun hemen altında oyunun adı olan “ÖLÜ’N BİZİ AYIRANA DEK” yer alıyor. Afişin sağ kısmında alt kısma doğru “HAKAN YILMAZ            EBRU CÜNDÜBEYOĞLU” yazıyor. Bu iki ismin altında ve bunları ortalayacak şekilde de “VE CENGİZ ŞAHİN” yazılı. Bunların alt satırında, bunlardan daha küçük puntoyla “KONSEPT YAZAN: MURAT DİŞLİ, ALPER ATALAN, ZEKİ ENES AKKAN” ve yine bir alt satırda “PUCCA YÖNETEN: Hakan Yılmaz, YAPIMCI: Cengiz Şahin, SAHNE TASARIM: Aygül İleri GENEL KOORDİNATÖR: Fatih Aydın IŞIK TASARIM: Burak Gürsoy AFİŞ TAASARIM: Gülden Aydın” yazılı. Afişin alt kenarında ise tüm kenarı kaplayacak şekilde, çok küçük puntolarla, yan yana Gergedan Yapım’a ait hesapların ve sitenin adresleri yazıyor: www.gergedanyapim.com // info@gergedanyapim.com   Instagram / gergedanyapim   Facebook / gergedanorg   Twitter / gergedanyapim. Bu adreslerin yanında, afişin sağ en alt köşesinde ise soldan sağa Biletix’in ve Gergedan Yapım’ın logoları yer alıyor.-

Sayfa Görüntüleme : 234